فتوشاپ بینا

طراحی و آموزش های فتوشاپ، طراحی بنر و پروفایل

فتوشاپ بینا

طراحی و آموزش های فتوشاپ، طراحی بنر و پروفایل

آشنایی با طراحی و آموزش های فتوشاپ، طراحی بنر و پروفایل

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

کاربردهای فتوشاپ

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

کاربردهای فتوشاپ

 

فتوشاپ (Photoshopیک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت Adobe گسترش‌یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، روتوش، ماسک و یا تغییر اندازه و کیفیت تصاویر به کار می‌رود.

هدف اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ویرایش عکس است که با امکانات موجود در این نرم‌افزار می‌توان در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد.

نرم‌افزار فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایشگر حرفه‌ای است و توسط شرکت Adobe توسعه‌یافته‌ است و در ساخت و ویرایش تصاویر کاربرد دارد.

به‌عنوان برخی از کاربردهای فتوشاپ می‌توان به طراحی پوسترهای تبلیغاتی، لوگو، کارت ویزیت، بنرهای گرافیکی و اینترنتی، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها و جلد کتاب و طراحی قالب سایت‌ و ... اشاره کرد که همگی برای زیباتر شدن باید به کمک فتوشاپ طراحی شوند.

 اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها به جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از Adobe Photoshop به‌طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به‌خصوص برای استفاده در وب‌سایت‌ها) استفاده می‌شود. ازنظر گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB،  LIB، CMYK، سیاه‌وسفید و غیره.

فتوشاپ برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مکینتاش تولیدشده است. (البته نسخه‌های موبایلی ساده‌ای نیز در دست است)

تاکنون نگارش‌های مختلفی از این نرم‌افزار روانه بازار شده است که آخرین نسخه آن Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.5.27259 Win/Mac است.

 فتوشاپ به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با افزودن امکانات جانبی مانند انواع افزونه‌ها امکانات آن را گسترش دهند.

 

لینک دانلود نرم افزار فتوشاپ از سایت soft98.ir 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی